hmmm havent introduced myself yet.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Kristina on Fri Feb 29, 2008 2:43 am

Marina wrote:rofl so now your implying that my face isn't pretty eh???? lawl

oh just you wait affraid

HAHA ur Funny...
avatar
Kristina
General Poster
General Poster

Number of posts : 24
Age : 24
Location : Cheerleading practice....wait how can I be there, and then here?
Registration date : 2008-02-24

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Marina on Fri Feb 29, 2008 2:57 am

lol thx What a Face

_________________
Naythen wrote:
Sarah_<3_2730 wrote:hahah lol

well my bad

i am a horrible speller

and marina, u look so much prettier with braces...
lol as weird as that sounds hahaha

lol
sooo yea, i am a drum freak xD




i agree that she looks better with braces,
ISNT THAT RIGHT MARINA Wink?
avatar
Marina
Moderators
Moderators

Female
Number of posts : 68
Age : 24
Location : jumping out of clothes racks
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Adam on Mon Mar 03, 2008 9:59 pm

hm... I better change my topic..XD from "I dontthink I have introduced my self yet" to "me or just talk about faces" XD

Adam
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 20
Age : 23
Registration date : 2008-02-21

View user profile http://chat.forumotion.com

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Marina on Mon Mar 03, 2008 10:55 pm

rofl yeah you could Wink

_________________
Naythen wrote:
Sarah_<3_2730 wrote:hahah lol

well my bad

i am a horrible speller

and marina, u look so much prettier with braces...
lol as weird as that sounds hahaha

lol
sooo yea, i am a drum freak xD




i agree that she looks better with braces,
ISNT THAT RIGHT MARINA Wink?
avatar
Marina
Moderators
Moderators

Female
Number of posts : 68
Age : 24
Location : jumping out of clothes racks
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by MorteNera on Mon Mar 03, 2008 11:57 pm

Marina wrote:rofl so now your implying that my face isn't pretty eh???? lawl

oh just you wait affraid

"just you wait" is not evidence to support your arguement. global warming is a fictional political gimick to scare people into voting for the idiots who made it up. *cough*AlGore*cough*
avatar
MorteNera
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 47
Location : right behind you...
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Marina on Tue Mar 04, 2008 12:35 am

well I won't ever be able to vote in this country seeing I don't plan on living here or marrying anybody here so that doesn't apply to me..

_________________
Naythen wrote:
Sarah_<3_2730 wrote:hahah lol

well my bad

i am a horrible speller

and marina, u look so much prettier with braces...
lol as weird as that sounds hahaha

lol
sooo yea, i am a drum freak xD




i agree that she looks better with braces,
ISNT THAT RIGHT MARINA Wink?
avatar
Marina
Moderators
Moderators

Female
Number of posts : 68
Age : 24
Location : jumping out of clothes racks
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Kristina on Fri Mar 07, 2008 9:41 am

Lawl......this is getting wayyy off topic
avatar
Kristina
General Poster
General Poster

Number of posts : 24
Age : 24
Location : Cheerleading practice....wait how can I be there, and then here?
Registration date : 2008-02-24

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Marina on Fri Mar 07, 2008 9:48 am

rofl yeah *cough!*

_________________
Naythen wrote:
Sarah_<3_2730 wrote:hahah lol

well my bad

i am a horrible speller

and marina, u look so much prettier with braces...
lol as weird as that sounds hahaha

lol
sooo yea, i am a drum freak xD




i agree that she looks better with braces,
ISNT THAT RIGHT MARINA Wink?
avatar
Marina
Moderators
Moderators

Female
Number of posts : 68
Age : 24
Location : jumping out of clothes racks
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by MorteNera on Fri Mar 07, 2008 12:32 pm

what was the topic anyway?
avatar
MorteNera
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 47
Location : right behind you...
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Marina on Fri Mar 07, 2008 9:24 pm

umm didn't it have something to do with lemon? or something rofl

_________________
Naythen wrote:
Sarah_<3_2730 wrote:hahah lol

well my bad

i am a horrible speller

and marina, u look so much prettier with braces...
lol as weird as that sounds hahaha

lol
sooo yea, i am a drum freak xD




i agree that she looks better with braces,
ISNT THAT RIGHT MARINA Wink?
avatar
Marina
Moderators
Moderators

Female
Number of posts : 68
Age : 24
Location : jumping out of clothes racks
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by XI_Mr_Pants_IX on Fri Mar 07, 2008 9:44 pm

lol. I love how Adam's like, "I'm a noob, or an idiot. and my life sucks." Because he assumes that just cause we make fun of him, thats how he is.
avatar
XI_Mr_Pants_IX
General Poster
General Poster

Number of posts : 37
Registration date : 2008-02-22

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Adam on Fri Mar 07, 2008 11:22 pm

um... no I said you can call me that...because everyone else does..

Adam
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 20
Age : 23
Registration date : 2008-02-21

View user profile http://chat.forumotion.com

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by MorteNera on Wed Mar 12, 2008 11:39 pm

wait, are you the adam from the other site? nbblover?
avatar
MorteNera
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 47
Location : right behind you...
Registration date : 2008-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Adam on Thu Mar 13, 2008 5:08 am

yes. thats me. the boring me.

Adam
General Poster
General Poster

Male
Number of posts : 20
Age : 23
Registration date : 2008-02-21

View user profile http://chat.forumotion.com

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Laylee Muhree on Thu Mar 13, 2008 10:23 pm

Adam, you wouldnt be that bad or boring if you would actually have some self esteem? Im sooooo boringggg.....<-----If thats what you decide to say about yourself, other people are gonna think you ARE boring. Just be Adam...like the REAL Adam.

_________________
Nathan wrote:Here, let me put you on speaker phone so it's easier to kill your dad.


[10:23] krissyloo14: You should get a afro and dress 80s and then you could rollerblade up to him and be like, "Hey, wanna go to the disco ball with me?"
avatar
Laylee Muhree
General Poster
General Poster

Female
Number of posts : 62
Age : 25
Location : Mt. Dysfunction is a crooked little mountain. On top of that mountain there's a tiny little house...
Registration date : 2008-02-21

View user profile http://www.baileymarie.wordpress.com

Back to top Go down

Re: hmmm havent introduced myself yet.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum